Wednesday, April 25, 2012

BBQ SET BARU



Aku ada set BBQ baru yang menggunakan gas. Geleng kepala wifey tapi apa nak buat husband punya hobby. OK apa? Kalau sudi mai buat BBQ kat rumah.

5 comments:

Dr. Ben said...

kepala gas dan hose nya dah siap malaysia punya standard ke? Kalau tak, mana nak cari ganti?

Mentari, Hujan dan Pelangi said...

Dr. Ben, hos memang dah ada tapi kepala kena beli. Standard malaysia. Gas pun guna gas memasak biasa.

Black Stallion said...

Salam bos, kat mana boleh dapat set ni ?
dah 4@5 bulan mencari.....
kalau boleh tolong info2kan.

tk.homestay@gmail.com

Mentari, Hujan dan Pelangi said...

Black Stallion,
Beli di Kitchen shop masa sale for RM999. Harga biasa around RM1200-1300. Outback bounty 3 burner hooded.

Mentari, Hujan dan Pelangi said...

Baru ni tengok kat Empire Subang Jaya harganya RM2400. Melampau betul...